Susanne Egset

Portrettbilete av Susanne

Susanne Egset. Foto: Silje Kleven

Innhaldsdesignar og ord-entusiast

Susanne hjelper til dagleg store og små verksemder med å avdekke behovet for, planlegge, utforme og implementere alt frå innhaldsstrategi, stil og tone-guidar og nye nettsider, til appar, ord og setningar.

Kjærleiken for å skrive og formidle har vore med Susanne heilt frå ungdomsåra og arbeidet med ungdomsavis, via medieutdanning og jobbar som NRK-journalist, nettredaktør, kommunikasjonsrådgjevar og PR-rådgjevar.

Ho fann til slutt sin heim i designbransjen og designbyrået Netlife som innhaldsdesignar. Her held ho kurs, foredrag og workshops, i tillegg til å jobbe direkte med kundar.

Du kan også finne Susanne og booke foredrag gjennom Talerlisten.

Om å skrive bok

I løpet av åra som innhaldsdesignar har det blitt klart for meg at det manglar ei fagbok på norsk for alle oss som jobbar profesjonelt med å formidle bodskap ved hjelp av ord, særleg i digitale brukargrensesnitt. Eller oss som driv med innhaldsdesign og UX-skriving, da, som det kan kallast.

Eg ville lage ei bok for alle som lagar, produserer, designer eller utviklar tenestar og produkt som folk skal bruke, eller som held på å utdanne seg til å gjere dette. Boka skal sette lesaren i stand til å bruke ord og språk på ein strategisk måte, jobbe målretta med mål og målgrupper, og lære å utarbeide ein god stil og tone som ein del av merkevaren, på lik linje med fargar, fontar og andre designval. Boka gir konkret hjelp til å skrive på “UX-måten” gjennom å behandle tekst som samtale i t.d mikrotekstar. Her er også konkrete tips til metodar for å planlegge, lage, teste og ivareta innhald frå start til slutt i eit designprosjekt.

Susanne