Portefølje Susanne Egset
Eit lite utval prosjekterfaringar
Februar 2024-no: UX-skribent i prosjekt Brukervennlige Registertjenester (BVR).
Susanne er fast medlem av to produktteam for innrapportering og tilgjengeleggjering, og bidreg med rådgjeving om prioriteringar, produktportefølje, struktur og strategi. Planlegger og utfører konkrete design-, struktur- og skriveoppgåver, samt innsiktsarbeid, arrangering av workshops og kurs, brukartesting og interessenthandtering.
Leveransar:
- Min side (nytt produkt lansert 2024, ny versjon 2025)
- Skjema for registrering i Frivilligregisteret (Nytt produkt)
- Skjema for registrering av enkeltpersonføretak (nytt produkt)
- Søketeneste for Virksomhetsopplysninger (Produkt lansert 2024)
- Bidrag til Designsystemet.no og begrepskatalogen
- Kurs, intern opplæring og workshops for språkgruppa, redaksjonen og produktteam
- løpande rådgjeving og oversetting av tekst til nynorsk og engelsk
UX-skribent i Brønnøysundregistera
Innhaldsdesignar i Gjensidige
Mars 2022 - mars 2023: Susanne inngjekk i eit av Gjensidiges interne, tverrfaglege team som UX-skribent og innhaldsdesignar saman med designarar, utviklarar, forretningsutviklararog prosjektleiarar frå Gjensidige.
I tillegg leia ho delprosjektet for å etablere ny og betre informasjonsarkitektur og navigasjon på nye Gjensidige.no. Dette omfatta både utforminga av menyen og samanhengen mellom ulike navigasjonsstrategiar.
- Koordinering og forankring
- Struktur og navigasjon
- Brukaroppleving på tvers (innlogga/utlogga)
Direktoratet for E-helse: Kanalstrategi internkommunikasjon
August - desember 2019: Direktorat for e-helse trengte hjelp til å betre internkommunikasjonen, bygge kultur og auke samhandling i organisasjonen i samband med ei stor omorganisering.
Susanne gjennomførte ein analyse av behova til dei tilsette for rutiner, retningslinjer og et verktøy for internkommunikasjon. Analysen ga grunnlag for anbefaling, val og implementering av eit nytt sosialt verktøy internt. Prosjektet innebar ikkje berre eit nytt verktøy, men ein heilt ny måte å kommunisere internt på. Vi utarbeidde, forankra og lærte opp dei tilsette i ein ny internkommunikasjons- og innhaldsstrategi.
Leveransar:
- Analyse- og innsiktsarbeid og behovskartlegging
- Utvikle og forankre internkommunikasjonsstrategi/kanalstrategi, opplæringsmateriell
- Anskaffelse og innføring av verktøy (Workplace)
- strategisk rådgivning, organisasjonsutvikling, internkommunikasjon og kulturendring.
Vipps.no: Nye nettsider og namnestrategi for produkt
Januar - mai 2019: Vipps, BankAxept og BankID slo seg saman til Vipps AS, og Susanne var med i prosjektteamet som utvikla nye vipps.no. Vi kartla og analyserte brukarbehov, utvikla konsept, innhald og løysing for første versjon av nye vipps.no. I tillegg til nettsidearbeidet gjorde vi eit arbeid for ein ny namngjevingsstrategi for bedriftsprodukta til Vipps.
Sjå referansecase for Vipps.no på Netlife.com